piątek, 20 stycznia 2017

Podsumowanie 2016 | Plany 2017

Siema wszystkim co zaglądają na mój blog. Połowa stycznia za nami, a mi dopiero teraz przyszły chęci i czas, aby naskrobać coś o roku 2016. Zaplanowane plany, które sobie zaplanowałem na poprzedni rok to wyszły w skali 50/50, a co z resztą to zapraszam poniżej.


Stadiony? Najlepszym wypadem był zdecydowanie miesiąc listopad, gdzie wybrałem się do Anglii na najważniejszy stadion w moim życiu czyli na Old Trafford. W między czasie jeszcze miałem okazję zobaczyć minimum stadion Evertonu czy też Emirates Old Trafford z krykieta. Na stadiony Manchesteru City czy też Liverpoolu nie byłem zbytnio napalony i zobaczyłem obwodowo ich klimaty. Z innych ciekawszych wyjazdów było kilka stadionów na Słowacji. Oczywiście na naszych polskich stadionach,boiskach również gościłem :)

Liczba odwiedzonych stadionów: 56.

Mecze? Oczywiście na pierwszym miejscu były mecze mojego lokalnego klubu, a potem cała reszta. Niestety ten rok był w meczach bardzo,ale to bardzo ubogi ze względów na brak czasu i różnych innych sytuacji np lenistwa. Wiadomo obiekty sportowe dla mnie to podstawa.

Liczba meczów: 16.

Plany na 2017? Ciężko planować sobie z góry, bo potem różnie to wychodzi, ale zamierzam być na większej ilości meczach nie tylko piłkarskich :)

No nic nie ma co się rozpisywać, a więc zapraszam na kilka fotografii podsumowujący 2016 rok. 


Pozdrawiam - Mateusz (stadionowy turysta).


Na tym stadionie spędzam większość meczów.

Nigdy! Prezydent i spółka pewnie, by tego chcieli.
Boisko w Zakopanym.
Wadowice - miasto Papieża JP II.
Pierwszy raz w Jastrzębiu.

Z kolegami z branży (Marcin, Lesław, Arkadiusz).
FK Čadca (Słowacja).
Alkohol bardzo często towarzyszył na meczach.
Województwo opolskie.
Na stadionie przyjaciół z Opola..

.. oraz Żywca.
MFK Dolný Kubín (Słowacja).

TJ Tatran Krásno nad Kysucou (Słowacja).
Trybuna VIP na FK REaMOS Kysucký Lieskovec (Słowacja).
MŠK Žilina (Słowacja) fot#1
fot#2
fot#3
MFK Ružomberok (Słowacja) fot#1
fot#2
fot#3
fot#4

fot#5
Emirates Old Trafford (krykiet) (Anglia)
Kilka wybranych fotek niżej, a więcej tutaj.

fot#2
fot#3
FC Liverpool, Anfield Road (Anglia)
Kilka wybranych fotek niżej, a więcej tutaj.
fot#2
fot#3
fot#4
Everton Goodison Park (Anglia)
Kilka wybranych fotek niżej, a więcej tutaj.
fot#2
fot#3
fot#4
fot#5

Blisko meczu Premier League, niestety nie udało się kupić biletu.
Manchester City, Etihad Stadium (Anglia)
Kilka wybranych fotek niżej, a więcej tutaj.

fot#2
fot#3
fot#4
Manchester United, Old Trafford (Anglia)
Kilka wybranych fotek niżej, a więcej tutaj.













** Publikacja  zdjęć ZABRONIONA ! Tylko za zgodą autora.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz